sobota 19. května 2012

O mně

Hezký den přeji,
jmenuji se Václava Přistoupilová. Ráda bych Vám o sobě něco pověděla.

V pondělí, ve čtvrtek a dvě středy v sudém týdnu pracuji v Praze v Centru Ellemets. 

Pokud máte do Prahy daleko, můžete se ke mě objednat i v oblasti Mělníka, kde bydlím a kde přijímám též klienty.

Tradiční čínskou medicínu jsem vystudovala ve vzdělávacím institutu www.tcmbohemia.cz. Toto studium zahrnuje "pět dovedností". Akupunkturu, fytoterapii, cvičení Qi Gong, masáže a dietetiku.

Po ukončení této školy jsem absolvovala psychoterapeutický výcvik Gestalt terapie.

V roce 2014 jsem absolvovala roční školu Medical Qi Gong. 

V roce 1986 jsem ukončila studium na střední zdravotnické škole v Liberci.

Absolvovala jsem kurzy klasických, lymfatických a žilních dranáží ve studiu

Vzdělání:

  • 2015- 2015 studium Medical Qi Gong
  • 2015 seminář oční akupunktura Julliana Scott
  • 2014 seminář Mimořádné dráhy Tčm Bohemia 
  • 2014 roční studium Medical Qi Gong Tčm Bohemia
  • 2014 seminář Dan Tao- Cesta elixíru Qi Gong (Tao centrum)
  • 2012 seminář Japonské akupunktury, Alan Jasson
  • 2011 Beauty kosmetika akupunkturou
  • 2010 ukončení psychoterapeutického výcviku (Gestalt terapie)
  • 2009 stáž na Nanťingské univerzitě v Číně (praxe v čínských nemocnicích, přednášky z gynekologie)
  • 2009 ukončení studia Tradiční čínské medicíny
  • 2009 skalpová akupunktura dle Dr Jiao
  • 2001 postgraduální studium v oboru Elektrodiagnostika periferního nervstva
  • 1999 kurzy lymfatické a žilní drenáže
  • 1997 kurzy klasické a rekondiční masáže
  • 1986 absolventka střední zdravotnické školy v Liberci
Praxe:
  • ve zdravotnictví (porodnice, plicní, interna, neurologie)
  • ústav sociální péče pro děti do 15 let
  • sportovní, lymfatické a žilní masáže ve fitness centrech
  • terapeutka TČM
  • Qi Gong
  • lektorka Qi Gong, lymfatických masáží

Ve svém oboru kombinuji vše, co jsem se doposud naučila, diagnostiku podle čínské medicíny, diagnostiku jazyka a pulzu.
Dle přání klienta a jeho obtíží pak navrhuji další postup v terapii. Úprava hmotnosti stravou a pohybu dle konstituce klienta a ročního období, masáže, bylinnou léčbu, baňkování či moxování, harmonizace proudění Qi v akupunkturních drahách..
Kombinací těchto metod můžeme dosáhnout např. snížení hmotnosti, léčby neplodnosti, úpravy menstruačního cyklu, problémy s alergií, vysokým tlakem, ovlivnění bolesti pohybového aparátu atd..

Žádné komentáře:

Okomentovat