neděle 3. ledna 2016

NOVINKA

Podpora při již připraveném jídelníčku pro upravení hmotnosti

Pokud byste chtěli upravit svou hmotnost a jídelníček máte již připravený, mohu vás podpořit ve vašem snažení.
 
Co vám tedy mohu nabídnout?

lymfatické masáže
masáže problematických míst
stimulace akupunkturní drah a bodů
baňkování
moxování
cvičení

Jak tento program vypadá?
Program trvá 5 týdnů (každý týden jedno setkání)
Každý týden lymfatická masáž.
Naučíte se jak masírovat problematické partie doma, jak zklidnit svou mysl, jakými jednoduchými cviky rozproudit lymfu, zrychlit svůj krevní oběh a podpořit trávení).



1 komentář:

  1. Já třeba začátkem léta začala taky pociťovat, že by moje hmotnost chtěla snížit. Začala jsem tedy s úpravou jídelníčku a dokonce jsem se pustila i do běhání. Musím říct, že i když je léto už za námi, tak běhat pořád chodím pravidelně. Všechno si trackuju pomocí mého fitness náramku. Jen teda teď si na něj asi budu muset někde sehnat náhradní náramek, protože s tím původním jsem o něco zachytila a roztrhl se.

    OdpovědětVymazat